Zwroty/ reklamacje/ gwarancje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ANOTECH SP Z O.O
Gościnna 47
35-304 Rzeszów

Uwaga! Niektóre produkty posiadają możliwość zwrotu tzw. "door to door". Skontaktuj się z nami, aby otrzymać więcej informacji.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ANOTECH SP Z O.O
Gościnna 47
35-304 Rzeszów

Oświadczenie o zwrocie produktu możesz otrzymać kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Gwarancja

Wszystkie produkty podlegają gwarancji, jednak w zależności od producenta czas trwania okresu gwarancji może być różny.

Urządzenia marki Kraft&Dele - 1 rok gwarancji.

Urządzenia marki Makita/Bosch/Metabo - 3 lata gwarancji.

Urządzenia marki Magnum/Ideal - 2 lata w przypadku zakupu na paragon, 1 rok w przypadku zakupu na fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl