
- GLEBOGRYZARKA SPALINOWA 6,5KM KD5163
- Półautomat spawalniczy MAGNUM MIG/MAG 220 ALU/CU SYNERGIA LCD
- Półautomat spawalniczy MAGNUM MIG/MAG 280 DUAL PULS SYNERGIA
- PÓŁAUTOMAT INVERTER MAGNUM MIG 240 DUAL PULS LCD
- Półautomat spawalniczy MAGNUM MIG/MAG 208 ALU SYNERGIA
- SPAWARKA MAGNUM MIG190 MMA NEW DESIGN
- PÓŁAUTOMAT SPAWALNICZY MIDI MIG 210/2 MMA MAGNUM
- Półautomat spawalniczy MIG/MAG 200/2 MMA KN MAGNUM
- Półautomat spawalniczy MAGNUM MIG/MAG 240DUAL PULS SYNERGIA
- Spawarka MAGNUM MIG/MAG-MMA 170W IGBT
Nagrzewnica olejowa 35kW KD11714
Opis
PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU
Marka: | KRAFT&DELE |
Model: | KD11714 |
Typ: | nagrzewnica olejowa |
Moc: | 35 kW |
Zbiornik paliwa: | 56 L |
Zasilanie: | 230V, 50Hz |
Maks. zużycie paliwa: | 2,4 kg/h |
Wydatek ciepłego powietrza: | 780 m³/h |
Wymiary: | 1110 x 490 x 750 mm |
Waga: | 34,4 kg |
SKŁAD ZESTAWU
• Nagrzewnica 35kW KD11714
• Komin do odprowadzenia spalin
• Stelaż z kółkami
• Oryginalne opakowanie
• Instrukcja w j. polskim
• Paragon lub FV.
OPIS PRODUKTU
Nagrzewnica marki Kraft&Dele model KD11714 o mocy 35 KW zasilane olejem napędowym ON. Nagrzewnica posiada sterowanie temperatury i cyfrowy wyświetlacz, dzięki któremu można łatwo ustawić zamierzoną temperaturę otoczenia. Nagrzewnica działa automatycznie, w zależności od ustawienia temperatury.
Nagrzewnice Polskiej marki Kraft&Dele to jedne z najlepszych urządzeń na rynku w swoim segmencie cenowym. Ich wysoką wydajność przy maksymalnej oszczędności paliwa zapewnia specjalnie zaprojektowana komora spalania.
Urządzenia te znajdują szerokie zastosowanie w budownictwie, w magazynach, w hodowli zwierząt, domach, domkach letniskowych oraz wszędzie tam, gdzie zapewniona jest prawidłowa wentylacja.
Jest to bezpieczne i trwałe, proste w obsłudze urządzenie. Oferowany model posiada komin, dzięki któremu możemy bezpiecznie odprowadzić spaliny na zewnątrz pomieszczenia. Daje nam do możliwość użytkowania nawet w zamkniętych budynkach.
Średnica rury komina: 100⌀
Nagrzewnica KD11714 posiada wymiennik, czyli paliwo spalane jest w zamkniętej komorze spalania, a powietrze jest ogrzewane poprzez wymiennik ciepła. Skutkiem tego rozwiązania jest odseparowanie spalin od ogrzewanego powietrza.