
- Kompresor Olejowy 200L 3 Tłoki 400V KD408
- Traktor ogrodowy SMART RE 125 MTD
- DEWALT STRUGARKO-GRUBOŚCIÓWKA 1800W DW733
- Agregat prądotwórczy 7500W 230/400V KD147
- DEWALT PRZECINARKA STOŁOWA DO MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH 1600W 250mm + STÓŁ D240001
- BOSCH WIERTARKA STOŁOWA PBD 40
- BOSCH FREZARKA GÓRNOWRZECINOWA 1400W POF 1400A CE +WALIZKA + AKCESORIA
- BOSCH SZLIFIERKA TAŚMOWA 710W 75 x 533 mm PBS 75 AE
- BOSCH PISTOLET DO MALOWANIA / NATRYSKOWY PFS 3000-2 +GRATIS POJEMNIK 1600A001GG
- BOSCH SZLIFIERKA TAŚMOWA 710W 75 x 533 mm PBS 75 A
Nagrzewnica olejowa 35kW KD11714
Opis
PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU
Marka: | KRAFT&DELE |
Model: | KD11714 |
Typ: | nagrzewnica olejowa |
Moc: | 35 kW |
Zbiornik paliwa: | 56 L |
Zasilanie: | 230V, 50Hz |
Maks. zużycie paliwa: | 2,4 kg/h |
Wydatek ciepłego powietrza: | 780 m³/h |
Wymiary: | 1110 x 490 x 750 mm |
Waga: | 34,4 kg |
SKŁAD ZESTAWU
• Nagrzewnica 35kW KD11714
• Komin do odprowadzenia spalin
• Stelaż z kółkami
• Oryginalne opakowanie
• Instrukcja w j. polskim
• Paragon lub FV.
OPIS PRODUKTU
Nagrzewnica marki Kraft&Dele model KD11714 o mocy 35 KW zasilane olejem napędowym ON. Nagrzewnica posiada sterowanie temperatury i cyfrowy wyświetlacz, dzięki któremu można łatwo ustawić zamierzoną temperaturę otoczenia. Nagrzewnica działa automatycznie, w zależności od ustawienia temperatury.
Nagrzewnice Polskiej marki Kraft&Dele to jedne z najlepszych urządzeń na rynku w swoim segmencie cenowym. Ich wysoką wydajność przy maksymalnej oszczędności paliwa zapewnia specjalnie zaprojektowana komora spalania.
Urządzenia te znajdują szerokie zastosowanie w budownictwie, w magazynach, w hodowli zwierząt, domach, domkach letniskowych oraz wszędzie tam, gdzie zapewniona jest prawidłowa wentylacja.
Jest to bezpieczne i trwałe, proste w obsłudze urządzenie. Oferowany model posiada komin, dzięki któremu możemy bezpiecznie odprowadzić spaliny na zewnątrz pomieszczenia. Daje nam do możliwość użytkowania nawet w zamkniętych budynkach.
Średnica rury komina: 100⌀
Nagrzewnica KD11714 posiada wymiennik, czyli paliwo spalane jest w zamkniętej komorze spalania, a powietrze jest ogrzewane poprzez wymiennik ciepła. Skutkiem tego rozwiązania jest odseparowanie spalin od ogrzewanego powietrza.